avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gozdzik z miasteczka Głowno. Mam przejechane 21440.23 kilometrów w tym 5017.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.09 km/h i się wcale nie chwalę.

Ostatni wyjazd na szlak Green Velo - dzień 4

Niedziela, 4 czerwca 2023 · dodano: 14.06.2023 | Komentarze 0

Kolejny piękny poranek. Dzisiejszy dzień napędzał nas faktem spania nad Zalewem Wiślanym. I to dosłownie jakieś 20-50 metrów od linii brzegu. Fajna trasa, fajny dzień.

Ostatni wyjazd na szlaku Green Velo - dzień 3

Sobota, 3 czerwca 2023 · dodano: 14.06.2023 | Komentarze 0

Wracam do gry.
Słonko i ciepły miły poranek przywrócił mi nadzieję że dam radę. Przemęczenie minęło, sen dopełnił regeneracji, temperatura też zniknęła. Było ciepło i miło. Ruszamy na szlak. To był cudowny ciepły dzionek. Podziwialiśmy krajobrazy, delektowaliśmy  się każdym kilometrem szlaku. Dziś ciężki bo dość długi dystans, ale było świetnie.

Ostatni wyjazd na szlak Green Velo - dzień 2

Piątek, 2 czerwca 2023 · dodano: 14.06.2023 | Komentarze 0

Drugi dzień na szlaku przywitał nas bardzo zimna i wietrzna pogoda. Ja po nocy byłem tak zmarznięty, że przez cały dzień było mi zimna, bardzo źle się czułem, miałem temperaturę i wstyd się przyznać , ale rozważałem zakończenie tej wycieczki. Jeszcze tuż przed Węgorzewem dopadł nas i zamoczył deszcz. Modliłem się aby na polu namiotowym do którego zmierzamy był jakiś budynek, abym nie musiał spać pod namiotem ponieważ dzisiejsza noc też miała być zimna. Nie wiele co ma do powiedzenia na temat trasy bo raczej nie rozglądałem się dziś tylko błagalnym wzrokiem starałem się na GPS przybliżyć do końca dzisiejszej trasy i dnia. Dotarliśmy. Był budynek. Było spanie w pomieszczeniu i to już od 19.00. wygrzewałem się i spałem do 7 rano dnia następnego.

Ostatni wyjazd na szlak Green Velo - dzień 1

Czwartek, 1 czerwca 2023 · dodano: 14.06.2023 | Komentarze 0

Tak to już nasz ostatni wypad na szlak który odwiedzaliśmy przez ostatnie 6 lat. Szlak na którym poznaliśmy się z Lena, Grzegorzem, Mateuszem i szlak od którego nazwaliśmy ta nasza mini grupę zapalonych rowerzystów. Dziś ruszamy z Suwałk w kierunku Elbląga. Spanie w hamaku i namiocie na dziko lub może uda się na jakimś polu. Mniej więcej obszar noclegowy wyznaczony. Dziś główną atrakcją to oczywiście trójstyku i mosty w Stańczykach. Oj robią wrażenie naprawdę fajny obiekt. Noc bardzo zimna około 2 stopnie. Zamarzyłem .....

Na pizzę do Arciechówka

Niedziela, 28 maja 2023 · dodano: 14.06.2023 | Komentarze 0

Niesamowicie ciekawy powód do spotkania i wycieczki rowerowej. Na bardzo smaczna pizzę pojechaliśmy do Arciechówka. Trochę puszczy Kampinoskiej trochę wałów nad Wisłą, trochę lasu. Było pięknie i smacznie.

Kategoria Kampinoski PN

Wzdłuż rzeki Świder i Mienia

Sobota, 13 maja 2023 · dodano: 26.05.2023 | Komentarze 0

Tym razem na wspaniałą rowerową przygodę zaprosił nas Grzegorz, który wymyślił i opracował dzisiejsza wycieczkę. Obiecywał że będzie  pięknie, ciekawie, czasami trudno ale wrażenia zapadną w pamięci na długo. I nie pomylił się . Wszystko co obiecał było.
Wycieczka bardzo fajna.
Trasa: Otwock - Warszawa
Foto:

Rower na 1-go maja

Poniedziałek, 1 maja 2023 · dodano: 07.05.2023 | Komentarze 0

No takie tygodnie to aż miło. 5 dni wolnego 2 dni pracy. Tak właśnie powinien wyglądać tydzień pracy. Aż się chciało pracować przez te dwa dni. Obiecuję wam że jak zostanę prezydentem to tak będzie wyglądał tydzień.
Moje kochane wzniesienia. Nie ważne że nazwane łódzie wzniesienia. One są moje i tyle. Cudownie spędzony dzień w którym ileś lat temu należało być na pochodzie. A nawet nie należało ale był taki obowiązek. Dziś to piękny wolny dzień. A że pogoda dopisała to rowerek był obowiązkowy.

Trasa Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich.

Bratoszewice

Kategoria PKWŁ

Jeżów i okolice

Piątek, 21 kwietnia 2023 · dodano: 05.05.2023 | Komentarze 0

To miał być pierwszy (jeśli się nie mylę) ładny, ciepły i słoneczny dzień w kwietniu.
Nie wiele się zastanawiając zgłosiłem urlop na żądanie i opracowałem sobie wycieczkę. Wycieczkę w okolice Jeżowa i Rawy Mazowieckiej. tereny w które bardzo rzadko udaję się rowerem, a są naprawdę bardzo ciekawe. I nie zawiodłem się. Było superowo. Spokojne drogi, miłe wsie, cudowne szutry, mniej cudowne piaszczyste polne drogi, ale dające klimat całości. Teren zróżnicowany, troszkę pagórków, wzniesień, zjazdów. Miłe i sympatyczne widoki. Z atrakcji 4 dworki ale niestety tylko jeden widoczny. Pozostałe zasłonięte, zamknięte, prywatne i tyle.
Jeszcze tu sobie wrócę.

Trasa: Jeżów - Mościska - Jankowice - Gutkowice - Budki Łachowskie - Łachów - Boguszyce Małe - Zawada - Złota - Skoczykłody - Pokrzywna - Rossocha - Nowa Wojska - Wilkowice koło Rawy M. - Wola Wysoka - Michowice - Głuchów - Kochanów - Białynin - Reczul - Gzów - Przybyszyce - Jeżów

• Sprzęt Góralek

Bo na stres najlepszy rower jest.

Piątek, 14 kwietnia 2023 · dodano: 16.04.2023 | Komentarze 0

To były najgorsze i najbardziej stresujące święta wielkanocne jakie ostatnio miałem. Chcę o niech jak najszybciej zapomnieć. Wymazać z pamięci. Czekałem na ten piątek i koniec pracy jak na zbawienie. Nie wiem ale chyba nawet jak byłaby śnieżyca, tajfun, tornado to i tak bym poszedł.

Parafrazując klasyka mównicy sejmowej :
Ten wyjazd mi się po prostu należał.

Pomimo wiatru było super.
Trasa : okolice Głowna

Kategoria Po okolicy

Zdążyć przed deszczem

Czwartek, 23 marca 2023 · dodano: 26.03.2023 | Komentarze 0

Główna myśl jaka przyświecała mi podczas dzisiejszej wycieczki to:

przejechać chociaż kilometr zanim zacznie padać, jak poszedł kilometr to może chociaż drugi, poszedł drugi to może pięć się uda. Gdy udało się piec to może dziesięć łyknie. Pykło. To jak dziesięć to piętnaście się uda. Udało. Dobra to dwadzieścia ..... Prawie się udało. Ostatnie dwa kilometry w lekkim deszczyku przyszło mi jechać. Ale i tak jestem zadowolony. Fajny szybki wypad po okolicy Głowna. Trochę lasu trochę asfaltu.