avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gozdzik z miasteczka Głowno. Mam przejechane 22306.83 kilometrów w tym 5272.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Maj, 2024

• Sprzęt VAMP-irek

R-10 Świnoujście - Niechorze. Dzień pierwszy

Piątek, 31 maja 2024 · dodano: 08.06.2024 | Komentarze 0

Gdy w zeszłym roku nasza grupa Rowerowa Green Velo zakończyła podróżowanie po szlaku Green Velo od razu zaczęliśmy myśleć nad tegoroczna wycieczka. Nie pamiętam czy pomysł padł od razu i był zaakceptowany czy może jednak myśleliśmy jeszcze o innych wariantach. Naprawdę nie pamiętam. Ale to jest nie ważne. Ważne gdzie  jestem  z moją paczką dziś. A dziś jesteśmy na szlaku R-10. Ruszyliśmy ze Świnoujścia w kierunku Helu. Po całonocnej podróży pociągiem o godzinie 7.35 zameldowaliśmy się w Świnoujściu. Dzień nas przywitał całkiem miłą pogoda, pomimo że prognozy nie były sprzyjające. Generalnie można by powiedzieć że było wspaniale. Gdyby nie to że dzisiejszy dzień przebiegał pod znakiem kapci i pchania rowerów. Ja złapałem  go razy 3, Grzegorz razy 2.  Na dzisiejszy spoczynek w Niechorzu przybyliśmy znacznie później niż pierwotnie zakładaliśmy. Ale cóż pech nas prześladował od samego początku. Na wyprawę wybrali się ze mną Waldek, Adam i Grzegorz.

• Sprzęt Góralek

Do Lasu Łagiewnickiego

Niedziela, 26 maja 2024 · dodano: 28.05.2024 | Komentarze 0

Na wzniesienia łódzkie na ostatnie przetarcie nóżek przed wyjazdem na szlak R-10. Juz nie mogę się doczekać i przez całą dzisiejszą wycieczkę bardziej myślałem o zbliżającej się wyprawie niż dzisiejszej jeździe. Chociaż bardzo fajna trasie udało mi się wytyczyć. Dużo lasu sporo podjazdów i zjazdów. Super udany wypad.

Kategoria PKWŁ

• Sprzęt VAMP-irek

Po okolicy tu i tam

Niedziela, 12 maja 2024 · dodano: 17.05.2024 | Komentarze 0

Zupełnie inny plan był na dzisiejszą wycieczkę. Miało być dużo podjazdów, zjazdów i leśnych ścieżek, które są w Lesie Łagiewnickim. W tej części PKWŁ jestem bardzo niewiele razy. Niestety gdy zszedłem do piwnicy okazało się że ponownie mam flaka w przednim kole mojego "góralka". Chyba jednak coś siedzi w oponie i muszę dokładnie ja przejrzeć. Dlatego nie było sensu wymieniać dętki i tracić czas. Zmieniłem rower zmieniłem plany bo siedzieć w domu też nie chciałem i ruszyłem tu i tam po okolicy.

Kategoria Po okolicy

• Sprzęt Góralek

I jeszcze raz do PKWŁ

Środa, 1 maja 2024 · dodano: 06.05.2024 | Komentarze 0

Dziś początek majoweczki i oczywiście święto Pracy. Bardziej mi pasuje święto Ludzi Pracy, nie rozumiem czemu praca jako praca ma mieć swoje święto. Ale dobra tak jest więc nie ma co się zastanawiać. Ważne że dziś dzień wolny, jutro urlopik i potem wolne aż miło. Słonko świeci, dzień wolny, zgadza żonki na wypad jest, to jadę na ulubione moje szlaki na łódzkich wzniesieniach. W głównej części to czarny i zielony szlak wyznaczał moje kierunki dzisiejszej jazdy.